Föregående
Nästa
Favorit
Varukorg
Varukorg ()
Pre Summer Days - upp till 25% på tusentals skönhetsfavoriter >
Sortera
51 produkter
Gåva
Nyhet
Sandalwood (130ml) Tobacco-Vanilla (130ml)
Nõberu
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
87 kr Ord. pris 109 kr
Gåva
Nyhet
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
Tobacco Vanilla (30ml) Black Oak (30ml)
Nõberu
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
Sandalwood (30ml) Amber-Lime (30ml)
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
Sandalwood (50ml) Tobacco-Vanilla (50ml)
Nõberu
183 kr Ord. pris 229 kr
Gåva
Nyhet
Sandalwood (130ml) Tobacco-Vanilla (130ml)
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
Sandalwood (50ml) Tobacco Vanilla (50ml)
Nõberu
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
143 kr Ord. pris 179 kr
Gåva
Nyhet
Nõberu
156 kr Ord. pris 195 kr
Gåva
Nyhet
Sandalwood (150ml) Tobacco Vanilla (150ml)
Nõberu
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
250ml 100ml
76 kr Ord. pris 95 kr
Gåva
Nyhet
200ml 100ml
76 kr Ord. pris 95 kr
Gåva
Nyhet
250ml 500ml
151 kr Ord. pris 189 kr
Gåva
Nyhet
Nõberu
55 kr Ord. pris 69 kr
Gåva
Nyhet
20 kr Ord. pris 25 kr
Gåva
Nyhet
87 kr Ord. pris 109 kr
Gåva
Nyhet
Nõberu
143 kr Ord. pris 179 kr
Gåva
Nyhet
159 kr Ord. pris 199 kr
Gåva
Nyhet
Nõberu
295 kr Ord. pris 369 kr
Gåva
Nyhet
Nõberu
559 kr Ord. pris 699 kr

NÕBERU OF SWEDEN
NÕBERU OF SWEDEN föddes ur en vilja att leverera en genomtänkt och komplett serie skönhetsprodukter med effektiva ingredienser, som attraherar alla människor och alla sinnen. Vi säljer mer än bara produkter, vi skapar dagliga ritualer för våra kunder så att de mår och ser bättre ut. Grundaren bakom Nõberu har en lång karriär inom frisör- och barberaryrket vilket ger företaget värdefull kunskap om vad kunder egentligen vill ha samt vad de är villiga att använda och betala för. Tröskeln för att använda produkter för män är inte lika låg som för kvinnor, detta vill vi ändra på och se till att alla män tar hand om sitt yttre med Nõberus produkter. Vi vill bli en referenspunkt för en livsstil som är attraktiv för alla. Det innebär att vara tydliga och sätta standarden för vår kategori. 

Det innebär även att vi genom vårt agerande ska sträva efter att vara ett varumärke som visar vägen framåt för skönhetsprodukter som tilltalar män, men samtidigt inte utesluter kvinnor. Att vara en del av en livsstil betyder att vi har en stor skara följare och nöjda kunder som tagit produkterna till sig och låter dem vara en integrerad del av vardagen, en del av den dagliga ritualen, som vi aktivt hjälper dem att forma. 

En ritual som skapar en skön känsla man tar med sig hela dagen. Den känslan är grunden för ”the Nõberian Lifestyle”. 

BUSINESS FÖRST - PÅ ETT MÄNSKLIGT SÄTT 
På Nõberu är vi alltid medvetna om trendande rodukter, produktområden och potentiella nya marknader.  Vi ser till att tajma nya produktlanseringar med att de också är kommersiellt gångbara och att vi kan se en tydlig marginal och vinst. Vi är alltid framåt, men inte där för tidigt. Utan business i första ledet kan vi inte växa och bli bättre, men vi gör det med respekt för det mänskliga perspektivet och välmåendet! 

HÖG STANDARD 
Vi maximerar och höjer standardnivån i vår kategori av produkter inom vår bransch och försöker alltid leverera över förväntan. När du öppnar, doftar och använder en produkt ska du genast känna, med alla sinnen, att det är produkter med kvalitet. 

ALLTID NYFIKNA 
Att vara nyfiken är en nyckel till utveckling och förbättring. Vi är nyfikna på vår omvärld i allmänhet och vår bransch i synnerhet. Vi är medvetna och ser vad som är affärsmöjligheter för alla led i vår bransch och hur vi kan utveckla våra produkter. Nyfikenheten ger oss en tydlig konkurrensfördel! 

VI SÄNKER TRÖSKELN 
Nõberus produkter är inkluderande – alla kan använda dem. Våra kunder har ett mindset och attityd om att känna sig bättre och därmed skapa en bättre omgivning, och att det börjar med sig själv. Även om kunden inte använder produkterna idag så är tröskeln till att använda Nõberus produkter så låg och inbjudande att det inte finns en tanke på att välja något annat.