Föregående
Nästa
Favorit
Varukorg
Varukorg ()
Spring treat: få 10% rabatt på dina skönhetsfavoriter med koden SPRINGTREAT >
Avancerad hudvård med svarta diamanter
Beauty
Avancerad hudvård med svarta diamanter
Vi har testat 111Skin i 30 dagar – här är resultatet
Beauty
Vi har testat 111Skin i 30 dagar – här är resultatet
Bangertalk: Så skapar du en salongsbehandling hemma
Beauty
Bangertalk: Så skapar du en salongsbehandling hemma
Framtidens hudvård är här – föryngrande resultat som varar
Beauty
Framtidens hudvård är här – föryngrande resultat som varar
Brand of the Month: 111Skin
Beauty
Brand of the Month: 111Skin
Nytt hos Bangerhead: 111SKIN – banbrytande hudvård inspirerad av kirurgi
Beauty
Nytt hos Bangerhead: 111SKIN – banbrytande hudvård inspirerad av kirurgi

SKINCARE

SERUMS

EYE CARE

MASKS

Produktserie
Hudtyp
Pris
Filter
Sortera
29 produkter
111Skin
Tillfälligt slut
1 100 kr
2 100 kr
Visa fler

111SKIN

Med över 50 produkter i sortimentet och Lady Gaga, Jennifer Aniston, Cate Blanchett och Victoria Beckham bland sina entusiastiska förespråkare, har 111SKIN blivit ett skönhetsfenomen med rykte om kraftfulla, transformativa resultat. Men varumärket grundades med bara en produkt och ett tydligt mål: att påskynda hudläkning för patienterna av den världsberömda plastikkirurgen och rekonstruktionskirurgen, Dr Yannis Alexandrides. När det upptäcktes att det potenta serumet också gav dramatiska anti-aging-fördelar, började patienter efterfråga flaska efter flaska. En del av teamets uppdrag och forskning hade varit att ge råd om astronauters dieter och livsstil. Som ett resultat erbjöd de sig att testa Dr Yannis nya formel av NAC i kombination med vitamin C och Escin, en första hudvårdsprodukt och en unik extrem miljö där huden åldras snabbt. Testerna visade enhälligt att NAC Y²™ inte var av denna värld när det gällde att bekämpa avancerad åldrande, vilket visade vägen för ännu mer kraftfulla transformativa resultat på jorden. Varje enskild produkt i 111SKIN-sortimentet är ett svar på patienternas behov. Det är viktigt för dem båda. Som Eva säger: "När man är praktiserande kirurg är det väldigt svårt att inte fortsätta förnya sig". Dr Yannis träffar hundratals kunder per vecka och tillägger att "var och en är en skönhetskännare". Av denna anledning hänger varumärket inte bara med i estetiska trender, utan överträffar dem ofta. "Vi förnyar ständigt." säger Eva. "Yannis ser det verkligen som sin plikt att utveckla en produkt för alla hudproblem som vi inte redan har ett svar på."