Föregående
Nästa
Favorit
Varukorg
Varukorg (0)
Upptäck nya hårvårdsfavoriter - just nu upp till 25%
Pris
Filter
Sortera
17 produkter
Last Chance
Tobacco Vanilla (30ml)
Nõberu Stockholm
161 kr Rek.pris 219 kr
Last Chance
Tobacco-Vanilla (130ml)
Nõberu Stockholm
161 kr Rek.pris 219 kr
Tobacco-Vanilla (50ml)
Nõberu Stockholm
184 kr Rek.pris 249 kr
Sandalwood (30ml)
Nõberu Stockholm
161 kr Rek.pris 219 kr
Nõberu Stockholm
56 kr Rek.pris 81 kr
Nõberu Stockholm
44 kr Rek.pris 65 kr
Last Chance
Tobacco-Vanilla (130ml)
Nõberu Stockholm
161 kr Rek.pris 219 kr
Nõberu Stockholm
157 kr Rek.pris 215 kr
Nõberu Stockholm
149 kr Rek.pris 205 kr
Nõberu Stockholm
187 kr Rek.pris 255 kr
Nõberu Stockholm
292 kr Rek.pris 395 kr
112 kr Rek.pris 175 kr
149 kr Rek.pris 205 kr
Last Chance
Tobacco Vanilla (50ml)
Nõberu Stockholm
161 kr Rek.pris 219 kr
Last Chance
89 kr Rek.pris 125 kr

Nõberu Stockholm

Nõberu föddes ur en stark ambition att erbjuda en välgenomtänkt och komplett serie skönhetsprodukter med effektiva ingredienser som kan locka alla människor och väcka alla sinnen. Varumärket strävar inte bara efter att sälja produkter, utan också att skapa dagliga ritualer för sina kunder som hjälper dem att känna sig och se bättre ut. Bakom Nõberu står en grundare med en omfattande erfarenhet inom frisör- och barberaryrket, vilket ger företaget värdefull kunskap om vad kunden verkligen vill ha och vad de är villiga att använda och betala för. Nõberu har identifierat att tröskeln för män att använda skönhetsprodukter inte är lika låg som för kvinnor, och de är fast beslutna att ändra på det. Genom sina produkter vill de se till att alla män tar hand om sitt yttre med Nõberus produkter och vara en referenspunkt för en livsstil som är attraktiv för alla. Varumärket strävar efter att vara tydligt och sätta standarden för sin kategori, samtidigt som de inte utesluter kvinnor utan välkomnar alla att ta del av deras produkter. Nõberu har byggt upp en lojal följarskara och nöjda kunder som integrerar deras produkter i sin vardag och ser dem som en viktig del av sin dagliga ritual. Denna ritual skapar en härlig känsla som följer dem hela dagen och ligger till grund för "the Nõberian Lifestyle". Nõberu är alltid medvetna om aktuella trender, produktområden och potentiella nya marknader. De siktar på att lansera nya produkter vid rätt tidpunkt när de också kan vara kommersiellt framgångsrika och generera en tydlig marginal och vinst. Varumärket strävar alltid efter att leverera över förväntningarna och höja standarden inom sin produktkategori. Nõberu är nyfikna och ständigt utvecklingsbenägna. De håller sig uppdaterade om sin omvärld och branschen i allmänhet, och är medvetna om affärsmöjligheter för alla aktörer inom branschen samt hur de kan förbättra sina produkter. Denna nyfikenhet ger dem en tydlig konkurrensfördel. Nõberus produkter är inkluderande och kan användas av alla. Varumärket attraherar kunder som har en mentalitet och attityd om att må bättre och skapa en bättre omgivning, och de tror att förändringen börjar med en själv. Nõberu strävar efter att vara en förebild för andra företag inom sin bransch och försöker kontinuerligt maximera och höja standarden för sina produkter.