Kundtjänst - Bangerhead.se
Bangerhead-teamet!
Välj avdelning

Support


Din beauty-bff.

Vi är här för att göra livet en hel del enklare och bra mycket roligare. Har du några frågor om din order kan du alltid kontakta oss. Maila oss, ring oss eller chatta med oss – vi finns här för att hjälpa dig! Osäker på vilken produkt passar just dig? Våra beauty junkies delar gärna med sig av alla sina trade secrets och slänger kanske in en rolig beauty quote eller två!

Kontakta oss

Maila oss: Vi svarar på alla dina frågor mellan 8–17 under helgfria vardagar. För svar per mail är du välkommen att kontakta oss via formuläret eller via e-post hej@bangerhead.se

Ring oss: Vi finns tillgängliga på telefon måndag–fredag kl 10–12 samt kl 13-16, och nås på numret 018-800 80 15

Chatta med oss: Vi finns tillgänliga på chatten måndag–fredag kl 10–12 samt kl 13-16. 

Vanliga frågor 

Vilka produkter ska jag välja?
Våra skönhetsexperter hjälper dig gärna att hitta de produkter som passar just dig och dina preferenser. Att välja rätt produkter för just din hud- eller hårtyp är viktigt för att få maximal effekt av våra produkter, så tveka inte att kontakta oss via formuläret nedan eller via hej@bangerhead.se
Var är mitt paket?
Om du inte fått din paketavisering eller tappat bort den, eller om du bara är nyfiken på var ditt paket befinner sig, kan du enkelt få fram den informationen genom att gå in på Mina sidor och klicka på Beställningar. Välj den aktuella ordern och klicka på Kollinr.
När kommer mitt paket?
Vi skickar alltid ditt paket samma dag eller dagen efter du gjort din beställning. Alla paket skickas med full spårbarhet till ditt närmaste uthämtningsställe. Vi skickar alltid paketet samma dag. Görs beställningen efter kl 12 skickas ordern iväg dagen därpå. Paket levereras till ditt närmaste utlämningsställe eller hem i din brevlåda. Du som bor i StockholmMalmö eller Göteborg kan även välja den kostnadsfria hemleveransen med Budbee – då levereras paketet direkt till din dörr och leveranstiden är 1–2 arbetsdagar. Posten varubrev levereras inom 3–8 arbetsdagar och snabbfraktsalternativen Posten snabbfrakt och DHL snabbfrakt levereras till ditt närmaste utlämningsställe eller utlämningsstället du själv valt i kassan inom 1–2 vardagar.
Varför hittar jag inte min order på mina sidor?
Det kan bero på att du registrerat två olika kundkonton hos oss. Kontakta i så fall vår kundtjänst via formuläret nedan så sammanfogar vi de olika profilerna. Då samlas all information på samma ställe och alla dina bonuspoäng räknas ihop!
Hur fungerar lojalitetsprogrammet?
Varje gång du handlar på Bangerhead får du poäng på det du köper. För varje krona du handlar får du en poäng. Varje månad summeras dina inköp och du får ditt poängsaldo uppdaterat. När du samlat ihop minst 2000 poäng, kan du välja att lösa in dessa och få en rabatt på ditt köp. 
Logga in på Mina sidor och klicka på Lojalitetsprogrammet för att se poängtrappan och hur många poäng du har.
Hur gör jag om jag vill byta eller returnera en vara?
Du har 30 dagars öppet köp från det att du mottagit paketet, förutsatt att produkten returneras oanvända i oskadad originalförpackning och i de fall där varan är plomberad skall denna vara obruten. Du kan då välja om du vill byta till en annan produkt eller få tillbaka pengarna. Om du önskar att göra ett byte, kontakta vår kundtjänst innan du skickar in retur. Vid retur eller byte betalar du själv returkostnaden. Märk returen tydligt med Bangerhead och ditt ordernummer och skicka paketet till: 

Bangerhead C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås

Returhanteringen tar ca 1-3 veckor. Vi skickar ett bekräftelsemail till dig så fort returen har registrerats hos oss. Tänk på att spara kvittot på din retur och skicka spårbart så att vi kan ersätta dig för returen även i så fall paketet försvinner under leveransen.
Hur gör jag om jag fått hem fel vara eller en trasig vara?
Om du fått hem en vara som visar sig vara defekt eller felaktig kan du returnera denna helt utan kostnad. Reklamationen skall göras inom skälig tid från det att kunden mottagit ordern. När varan är Bangerhead tillhanda skickar vi ut en ny produkt till dig, alternativt återbetalar totalbeloppet och kompenserar dig för expeditions- och fraktkostnaderna. Märk returen tydligt med Bangerhead och ordernummer och skicka paketet till:

Bangerhead C/O Reach Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås

OBS! Vill du reklamera en produkt från ghd?
Följ då denna länk:  https://www.ghdhair.com/se/help/returns
Varför fungerar inte min rabattkod?
Om du har en rabattkod som du vill använda, skriver du in den i kassan och klickar sedan på Uppdatera. Det är viktigt att du skiljer på stora och små bokstäver när du skriver in koden och kolla gärna igenom villkoren om du är osäker på vad som gäller. Om du har några frågor kring en specifik kod, kan du kontakta kundtjänst via formuläret nedan.
Visa alla vanliga frågor

Kontakta oss

20% rabatt på hårvård* >