Bangerhead-teamet!
Välj avdelning

Support


Always here for you

Vi på Bangerhead finns här för dig oavsett om du behöver guidas genom skönhetsdjungeln eller om du har några frågor rörande din beställning. Våra skönhetsexperter svarar på alla dina frågor varje vardag mellan 10–17 så tveka inte att kontakta oss via formuläret nedan eller via e-post. När chattfliken är synlig kan du även komma i kontakt med oss via vår chatt och få dina frågor svarade på en gång.

Frequent questions

Vilka produkter ska jag välja?
Våra skönhetsexperter hjälper dig gärna att hitta de produkter som passar just dig och dina preferenser. Att välja rätt produkter för just din hud- eller hårtyp är viktigt för att få maximal effekt av våra produkter så tveka inte att kontakta oss via formuläret nedan eller via info@bangerhead.se
Var är mitt paket?
Om du inte fått din paketavisering eller tappat bort den, eller om du bara är nyfiken på var ditt paket befinner sig, kan du enkelt få fram den informationen genom att gå in på Mina sidor och klicka på Beställningar. Välj den aktuella ordern och klicka på Kollinr.
När kommer mitt paket?
Vi skickar alltid ditt paket samma dag eller dagen efter du gjort din beställning. Alla paket skickas med full spårbarhet till ditt närmaste uthämtningsställe. Paketet levereras inom 2–5 vardagar med Posten Varubrev. Om du bor norr om Sundsvall eller om avisering görs via post, kan det tillkomma en extra dag. Med snabbfrakt är leveranstiden då 1–2 arbetsdagar. Vi erbjuder gratis snabbfrakt till alla köp över 500 kronor.
Varför hittar jag inte min order på mina sidor?
Det kan bero på att du registrerat två olika kundkonton hos oss. Kontakta i så fall vår kundtjänst via formuläret nedan så sammanfogar vi de olika profilerna. Då samlas all information på samma ställe och alla dina bonuspoäng räknas ihop!
Hur fungerar lojalitetsprogrammet?
Varje gång du handlar på Bangerhead får du poäng på det du köper. För varje krona du handlar får du en poäng. Den första varje månad summeras dina inköp och du får en utbetalning i forma av bonuspoäng. Till exemepl när du har samlat ihop 6 000 poäng får du en bonuscheck värd 300 kronor. Bonuschecken hittar du i kassan. För att se hur många poäng du har kan du logga in på Mina sidor och klicka på Lojalitetsprogrammet. Där hittar du även koden till din bonuscheck som du kan använda om checken av någon anledning inte syns i från kassan. Kopiera då koden och klistra in den i kassan under Presentkort / Rabattkoder.
Hur gör jag om jag vill byta eller returnera en vara?
Du har 30 dagars öppet köp från det att du mottagit paketet, förutsatt att produkten returneras oanvända i oskadad originalförpackning och i de fall där varan är plomberad skall denna vara obruten. Du kan då välja om du vill byta till en annan produkt eller få tillbaka pengarna. Om du önskar att göra ett byte, kontakta vår kundtjänst innan du skickar in retur. Vid retur eller byte betalar du själv returkostnaden. Märk returen tydligt med Bangerhead och ditt ordernummer och skicka paketet till: 

Bangerhead C/O Cross Nordic Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås

Returhanteringen tar ca 1-3 veckor. Vi skickar ett bekräftelsemail till dig så fort returen har registrerats hos oss. Tänk på att spara kvittot på din retur och skicka spårbart så att vi kan ersätta dig för returen även i så fall paketet försvinner under leveransen.
Hur gör jag om jag fått hem fel vara eller en trasig vara?
Om du fått hem en vara som visar sig vara defekt eller felaktig kan du returnera denna helt utan kostnad. Reklamationen skall göras inom skälig tid från det att kunden mottagit ordern. När varan är Bangerhead tillhanda skickar vi ut en ny produkt till dig, alternativt återbetalar totalbeloppet och kompenserar dig för expeditions- och fraktkostnaderna. Märk returen tydligt med Bangerhead och ordernummer och skicka paketet till:

Bangerhead C/O Cross Nordic Logistics
Viaredsvägen 24
504 64 Borås

OBS! Vill du reklamera en produkt från ghd? Skicka då in din produkt direkt till ghd med tillhörande kvitto och kort beskrivning av felet. GHD Sverige AB Johannesgränd 1 111 30 Stockholm Alternativt kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig.
Varför fungerar inte min rabattkod?
Om du har en rabattkod som du vill använda, skriver du in den i kassan och klickar sedan på Uppdatera. Det är viktigt att du skiljer på stora och små bokstäver när du skriver in koden och kolla gärna igenom villkoren om du är osäker på vad som gäller. Om du har några frågor kring en specifik kod, kan du kontakta kundtjänst via formuläret nedan.
Visa alla vanliga frågor

Kontakta oss

Skriv ett meddelande till vår kundtjänst. Du får svar inom 24 timmar (vardagar) men oftast snabbare än så!






Skicka meddelande »