Att göra beställningar och inspireras av produktnyheterna ska vara så smidigt som möjligt. Vi har därför samlat de vanligaste frågorna så att du snabbare kan få hjälp med dina funderingar. Skulle du mot förmodan inte hitta svar här kan du alltid vända dig till vår kundtjänst! Våra skönhetsexperter finns för dig i vått och torrt och hjälper dig med alla dina skönhets- och orderfrågor.
Det är gratis att upprätta och oförpliktande att upprätta ett kundkonto hos oss. Du måste ha ett kundkonto för att kunna handla i vår webbshop. Om du inte skapar ett konto på egen hand kommer dina kunduppgifter att registreras automatisk när du gör din första beställning. Detta för att vi ska kunna söka upp din beställning ifall du har frågor eller önskar att göra ändringar.
Du måste ange ditt personnummer enligt följande: ååmmddxxxx. Om detta inte fungerar är du välkommen att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig gärna.
Din kundprofil kan självklart avslutas när som helst även om detta gör oss mycket ledsna. Om du önskar att göra detta, vänligen kontakta vår kundtjänst genom vårt kontaktformulär.
För att ändra ditt lösenord eller din personliga information går du logga in på ditt kundkonto (längst uppe i högra hörnet). Klicka sedan på fliken Inställningar. Gör de ändringar du önskar och klicka på knappen Spara.
För att undvika att du blir besviken vill vi uppmärksamma om att de varor du lägger varukorgen inte automatisk blir reserverade. Så passa på att avsluta betalningsprocessen så fort som möjligt – annars kan produkten bli slutsåld under tiden ifall det är hög efterfrågan.
Det kan bero på att du registrerat två olika kundkonton hos oss. Kontakta gärna vår kundservice via vårt kontaktformulär så slår vi ihop de två profilerna. Då samlas all information på ett och samma ställe och alla dina bonuspoäng räknas ihop.
Av tekniska skäl har vi tyvärr inte möjlighet att kombinera flera olika ordrar i efterhand. Så för att undvika extra fraktkostnader passa på att lägga alla produkter i varukorgen innan du genomför ditt köp.
Vid fakturaköp kräver vi personnummer av säkerhetsmässiga skäl för både kunden och oss. Med personnumret kontrolleras kundens folkbokföringsadress mot den adress kunden uppger eftersom vi endast godkänner utskick till godkänd adress. Då faktura är en form för kredit, behöver vi också kundens personnummer för att avgöra kundens kreditvärdighet samt vilket belopp kunden kan handla för. Detta gör vi via Qliro.
Det är inkluderat 25% moms i alla priser i vår webbshop.
Du hittar pengarna på ditt tillgodokonto längst ner på sidan när du är inne i kassan. Precis innan du klickar på Skicka beställning kan du välja att utnyttja den summan.
Vi skickar ut paket till Sverige, Norge, Finland och Åland. Om du önskar att beställa ett paket till Norge kan du göra detta på Bangerhead.no. Vill du beställa ett paket till Finland eller Åland, vänligen besök Bangerhead.fi